فصلنامه ی پژوهش های کاربردی مدیریت بازار با ایده ی ترویج پژوهش های کاربردی و نزدیکتر شدن تحقیقات علمی به صنعت و بازار، منتشر می شود. بر خلاف بسیاری از نشریاتی که در تئوری عمیق شده اند این فصلنامه تلاش دارد تا با تکیه بر تئوری به جامعه منفعت برساند. بدون تردید مطالعات کاربردی و میان رشته ای در این زمینه جایگاه خود را خواهند داشت. برای مثال نمی توان اقتصاد را در فضایی به دور از مسائل فرهنگی و اجتماعی مطالعه کرد؛ یا نمی توان ایده های مدیریتی را در خلاء بررسی نمود. تلاش می شود تا با بررسی دقیق موضوعات، به این مهم بیشتر پرداخته شود. بنابراین دامنه ی مقالات قابل بررسی در فرایند داوری، حوزه های اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و اقتصادی خواهد بود. فصلنامه با طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ی ۷۷۱۲۷ به مدیر مسئولی جناب استاد علی ایرانمنش فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز نمود. از کلیه اساتید، پژوهشگران و صاحبنظران ارجمند به منظور عضویت در هیئت تحریریه ی فصلنامه، دعوت به عمل می آید. علاقمندان می توانند با ایمیل manuscript.jammr@gmail.com مکاتبه نمایند.

 

اعضاء هیئت تحریریه ی فصلنامه

علی ایرانمنش
(مدرس دانشگاه و پژوهشگر کسب و کار)

پیمان غفاری آشتیانی
(عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک)

الهام هادی نجف آبادی
(مدرس دانشگاه و پژوهشگر)

شراره رخشان
(کارشناس ارشد مرکز آمار جمهوری اسلامی ایران)

فریناز کافی
(مدرس دانشگاه و رییس کارگروه ایده تا طرح کمیته خدمات نوین اتاق بازرگانی اصفهان)

محسن عباسی
(مدرس دانشگاه و پژوهشگر)

بهناز شکیب
(مدرس دانشگاه و پژوهشگر)

خلیل بهرامی
(عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان)

افشین ماهوشی
(مدرس دانشگاه، پژوهشگر و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات اتاق بازرگانی اصفهان)

اعظم عرفان منش
(مدرس دانشگاه و پژوهشگر)

****************************************************************************************************************
در یک همکاری مشترک بین “فصلنامه ی پژوهش های کاربردی مدیریت بازار” و “موسسه خدمات مدیریت شایگان پژوه الوند (گروه مشاوران ایرانیان ICG)” یک رویداد کارآفرینانه تحت عنوان Tourism E-Startup برگزار گردید. این رویداد در زمستان ۱۳۹۵ برگزار گردید و خروجی آن اکنون توسط بخش خصوصی در حال بهره برداری می باشد.

لینک رویداد

www.eventcenter.ir/tourism2017

محور رویداد، مدیریت گردشگری است.

چگونه گردشگران خارجی بیشتری را به ایران جذب کرده و این روند را حفظ کنیم؟

ایده های خود را از طریق سایت eventcenter.ir (پس از وارد شدن به صفحه ی رویداد) به اشتراک بگذارید و طرحی نو دراندازید.

کانال تلگرام:

https://telegram.me/otpjam

براي ورود به کانال تلگرام ما کليک کنيد: jammr@